Наталя Міхнова
За 2,5 роки Ресурсним центром було втілено багато цікавих проектів, налагоджено тісну взаємодію з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями щодо реформи адміністративних послуг, досягнуто багатьох поставлених цілей. Отож, підводимо підсумки про проведену роботу і передаємо повноваження Центру політико-правових реформ.
З 2013 року Ресурсний центр для громадських організацій з питань недержавного моніторингу надання адміністративних послуг працював на базі ГО «Самопоміч» у Львові. За цей час було здійснено дуже багато важливих кроків у сфері покращення надання адміністративних послуг.
На базі Ресурсного центру було проведено декілька мережевих зустрічей регіональних НУО. Для представників громадських організацій провели цікаві та корисні тренінги про фандрайзинг, сучасні технології комунікації, реформи у сфері адміністративних послуг, громадський моніторинг, особливості діяльності ресурсних центрів. Було здійснено оглядовий візит до Івано-Франківська для вивчення роботи місцевого ЦНАПу та громадської організації «Центр муніципального та регіонального розвитку – Ресурсний центр».
Ресурсний центр розробив і запустив веб-платформу для NGO – http://forngo.samopomich.org/, де висвітлювалися усі новини проекту, а також розміщувалися корисні та важливі інформаційні матеріали для представників ОГС.
В 2013 році за допомогою методики «Таємний клієнт» в 8 установах Львова волонтери здійснили громадський моніторинг надання адміністративних послуг. За результатами моніторингової ініціативи сформували детальні рекомендації, переважна більшість яких була врахована та виконана Львівською міською радою.
У Львові поширили спеціально розроблені постери, стікери та листівки про надання адміністративних послуг у місті.
Протягом минулого року Ресурсний центр надавав консультаційну підтримку усім організаціям, які здійснювали моніторингові ініціативи в різних регіонах України. Значна увага приділялася медіа-висвітленню ініціатив. Новини про впроваджені моніторингові ініціативи розповсюджувалися на багатьох інтернет-порталах.
Після проведення моніторингових ініціатив Ресурсним центром було опрацьовано та систематизовано усі рекомендації для покращення роботи ЦНАПів. Саме ці рекомендації поширювалися серед громадських організацій та органів місцевого самоврядування.
Ресурсний центр частково долучився до організації конкурсу для регіональних журналістів щодо висвітлення моніторингових ініціатив, а також брав активну участь у навчаннях для працівників ЦНАПів містечок Львівської області.
Протягом усього періоду функціонування Ресурсного центру відбувалася активна комунікація з представниками Львівської міської ради та Львівської обласної державної адміністрації щодо покращення роботи ЦНАПів у Львівській області.
Успішним здобутком є покращення взаємодії між представниками різних організацій та структур, які працюють у сфері адмінпослуг та напрацювання спільних ідей.
Команда Ресурсного центру планує і надалі об’єднувати зусилля місцевих органів влади, громадських організацій, ЗМІ та громадських активістів для удосконалення процесу надання адміністративних послуг у Львові, тому що лише активна увага громадськості до цієї сфери може дати ефективний результат. Передаємо естафету Центру політико-правових реформ та бажаємо ефективної робити та успіхів у поставлених цілях.
Залишити коментар