9 та 10 квітня відбулися ознайомчі візити Тетяни Мельник, представниці ГО “Чайка” до ЦНАПів мм.Острог та Дубно (Рівненська область). ГО “Чайка” впроваджує проект «Доступність адміністративних послуг на Рівненщині для різних категорій громадян». У ході робочих зустрічей Тетяна Мельник познайомилися з керівниками та адміністраторами Центрів та обговорила із ними значимість залучення громадян до надання зворотного зв’язку про якість послуг, які їм надаються. Моніторинг виконується у рамках проекту ЄС та ПРООН «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг».
Проблеми у наданні адміністративних послуг через ЦНАП для громадян, котрі проживають у м. Острог, відразу очевидні. Приміщення ЦНАПу на сьогоднішній день не облаштовано, робоче місце адміністратора знаходиться у кабінеті поруч з двома іншими працівниками міської ради. Без відповіді поки що залишається питання, коли ж ЦНАП розпочне скою роботу за новою адресою у приміщенні, котре виділено Острозькою міською радою:
Рішенням сесії Острозької міської ради № 425 від 29 березня 2013 року утворено Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради та затверджено положення про його роботу. ЦНАП працюватиме для створення зручних умов отримання острожанами адміністративних послуг, спрощення процедури їх отримання та поліпшення якості наданих послуг, а також як ефективний механізм запобігання корупції та усунення різного роду посередництва під час надання цих послуг. Острозькою міською радою виділено приміщення для функціонування центру по вул. Кривоноса, 32, поруч із будівлями центру зайнятості та газової дільниці».
Острозька громадсько-політична газета «Замкова гора»,14 вересня 2013 р.
У цьому приміщенні розпочне роботу Острозький ЦНАП
У Дубно ЦНАП розміщений на першому поверсі приміщення міської ради. Прозорий офіс, добре помітні повідомлення про режим роботи та перелік адміністративних послуг – це перші позитивні враження від візиту до Дубнівського ЦНАПу. Директорка Центру пані Вікторія Хорупанська повідомила, що кількість осіб, які звертаються за адмінпослугами щомісяця становить близько двох сотень. Основні проблеми, які негативно впливають на якість та доступність адмінпослуг, на думку пані Вікторії – це низька правова освіченість громадян та відсутність доступу адміністраторів до баз даних через мережу Інтернет.
Тетяна Мельник, Центр підтримки громадських ініціатив “Чайка”
Залишити коментар